GRATULERER MED DAGEN

17. Mai hilsen fra arås

Styret i Arås båtforening hilser til alle våre medlemmer og besøkende til Arås brygge:

GRATULERER MED DAGEN!

Håper alle får en hyggelig markering av nasjonaldagen – både på sjø og på land!